ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

www.dobiro.hu

Hatályba lépés ideje: 2024.07.01.

 

Bevezetés:

Legyen kedves gondosan elolvasni Általános szerződési feltételeinket, hiszen Ön foglalása, megrendelése leadásával elfogadja a Vállalkozás  Általános szerződési feltételeit!

Amennyiben szolgáltatásainkkal vagy Általános szerződési feltételeinkkel kapcsolatos kérdése van, felveheti Vállalkozásunkkal a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeken:

Vállalkozás adatai:

Biró Judit egyéni vállalkozó

Székhelye: 3300 Eger, Hell Miksa u. 14. 5/1.

Postacíme: 3300 Eger, Hell Miksa u. 14. 5/1.

Adószáma: 57964454-1-30

Nyilvántartási száma: 56634329

Főtevékenysége: 960901 M.n.s. egyéb személyi szolgáltatás

Honlap címe: www.dobiro.hu

E-mail cím: info@dobio.hu

Telefonszám: +36 30 362 5674

A nyilvántartásba történő bejegyzésre az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény 94. § (2) bekezdése, illetőleg az egyéni vállalkozóról és az egyéni cégről szóló 2009. évi CXV. törvény 11. §-a alapján került sor.

Tárhelyszolgáltató adatai: Hostinger: Švitrigailos str. 34, Vilnius 03230 Lithuania, gdpr@hostinger.com, https://www.hostinger.com/legal/privacy-policy

Fogalmak:

  • Adatfeldolgozó: természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel
  • Adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, például: gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás, megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés, továbbítás, terjesztés, egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel, összehangolás, összekapcsolás, korlátozás, törlés, megsemmisítés
  • Adattovábbítás: az Adatkezelő által kezelt személyes adatok harmadik személyek számára történő hozzáférhetővé tétele
  • Adatvédelmi incidens: a biztonság sérülése, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi
  • Vállalkozás:gazdasági tevékenysége, illetve szakmája körében eljáró személy
  • ÁSZF: a weboldalon közzétett, az Adatkezelő termék- és szolgáltatás-értékesítési szabályait rögzítő Általános Szerződési Feltételek
  • Azonosítható természetes személy: természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, valamely azonosító, például: név, azonosító szám, helymeghatározó adat, online azonosító, fizikai, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható
  • Címzett: természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amellyel a személyes adatot közlik, függetlenül attól, hogy harmadik fél-e
  • Érintett hozzájárulása: az érintett akaratának önkéntes, konkrét, megfelelő tájékoztatáson alapuló, egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján jelzi, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez
  • Érintett: bármely információ alapján azonosított vagy azonosítható természetes személy
  • Felhasználók: az Adatkezelő által üzemeltetett, bodytherapies.hu weboldalon és az ott meghatározott egyéb címeken elérhető weboldalak látogatói
  • Harmadik fél: természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel, az adatfeldolgozóval vagy azokkal a személyekkel, akik az adatkezelő vagy adatfeldolgozó közvetlen irányítása alatt a személyes adatok kezelésére felhatalmazást kaptak
  • Hatóság: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c., telefon: 06-1 391-1400, fax: 06-1 391-1410, e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu, weboldal: naih.hu)
  • Partner/Ügyfél: természetes személy, aki az Adatkezelővel nem weboldalon köt szerződést termék értékesítésére vagy szolgáltatás nyújtására
  • Regisztráció: a weboldal felhasználó személyes adatainak rögzítése, mellyel felhasználói fiókot hoz létre
  • Személyes adat: az érintettre vonatkozó bármely információ
  • Szolgáltatás: az Adatkezelő által Ügyfelei, Partnerei és Felhasználói részére a weboldalon vagy egyéb módon nyújtott, az ÁSZF-ben részletezett szolgáltatások
  • Weboldal: az Adatkezelő által üzemeltetett, NÉV VAGY CÉGNÉV és az ott meghatározott egyéb címeken elérhető weboldalai

Vonatkozó jogszabályok:

  • évi CLV. törvény a Fogyasztóvédelemről
  • évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
  • évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
  • évi CXX. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
  • évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
  • 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
  • 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
  • Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679. rendelete (2016.04.27.) a természetes személyek személyes adatainak kezeléséről és védelméről, továbbá ezen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet, azaz az általános adatvédelmi rendelet hatályon kívül helyezéséről
  • Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2018/302. rendelete (2018.02.28.) a belső piacon belül a Fogyasztó állampolgársága, lakó/letelepedési helye alapján való indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394. rendelete, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról
  • A fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet

 

ÁSZF hatálya és elfogadása:

A vonatkozó jogszabályok mellett az Általános szerződési feltételeink keretein belül összefoglaljuk az Önt és minket megillető jogokat, kötelezettségeket, a fizetési, lemondási feltételeket, határidőket.

Ön foglalása, megrendelése leadásával elfogadja a Vállalkozás Általános szerződési feltételeit.

Árak:

Az árak forintban értendők. A Vállalkozás alanyi adómentes, ennek megfelelően az áraknak ÁFA tartalma nincs. Fenntartjuk az árváltoztatás jogát.

A Dobiro szolgáltatások igénybevételére vonatkozó szabályok:

 

1/1. Bejelentkezés módja

A foglalkozásokon csak előzetes bejelentkezéssel lehet részt venni. Ezt megteheti az online időpontfoglaló naptáron keresztül vagy a Kapcsolat menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén.

A bejelentkezés feltétele, hogy megismerje, elfogadja a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó leírásokat,  ellenjavallatokat és az adatkezelési tájékoztatót.

A foglalkozás megkezdése előtt a helyszínen Beleegyező nyilatkozat közérzetjavító egyéb személyi szolgáltatatásra kitöltése kötelező. Ennek hiányában fenntartjuk a jogot a foglalkozás megtagadására.

 

1/2. Időpont módosítás, lemondás, meg nem jelenés módja és szabályai

Amennyiben Ön nem tud részt venni a megbeszélt időpontban a foglalkozáson, azt jeleznie kell írásban, a Kapcsolat menüpontban megadott elérhetőségek valamelyikén.

  • Az előre egyeztetett időpont díjmentesen módosítható és/vagy törölhető legkésőbb az időpontot megelőző 24 óráig.
  • 24 órán belüli időpont lemondás esetén a foglalkozás árának 50%-át, mint készenléti díjat szükséges kifizetni megegyezés alapján átutalással vagy készpénzben.
  • Amennyiben Ön előzetes írásbeli lemondás nélkül nem jelenik meg a megbeszélt időpontban, a foglalkozás árát 100%-ban, mint készenléti díjat szükséges kifizetni, valamint fenntartjuk a jogot a következő időpontkérés elutasítására. A kifizetés megegyezés alapján, átutalással vagy készpénzben történhet.
  • Egyedi megrendelések esetén az ajánlatban megadott lemondási feltételek érvényesek.
  • Szolgáltató fenn tartja a jogot meghirdetett események, elégtelen létszám, betegség vagy egyéb okból történő lemondására. Szolgáló által lemondott események előre kifizetett belépő díjai maradéktalanul visszafizetésre kerülnek a befizetés ugyanazon módján vagy megegyezés szerint.
  • Ajándékutalványok érvényességi ideje 3 hónap, mely elteltével a fel nem használt utalványok érvényüket vesztik. A megvásárolt ajándékutalványok vissza nem válthatók, készpénzre nem válthatók és értékük igény esetén kizárólag magasabb összegre módosítható. Jelen szerződésben foglalt bejelentkezés menete és a lemondás szabályai az utalványok felhasználójára is ugyanúgy vonatkoznak.

 

1/3. Fizetési lehetőségek

  • A szolgáltatás díjának teljesítése történhet készpénzzel vagy utalással. A díjakat minden esetben a kezelés napján szükséges kiegyenlíteni nyugta/számla ellenében.
  • A szolgáltatás díjának kifizetése közvetlen banki átutalással is lehetséges a kezelés igénybevétele után. Ebben az esetben a kezelésről átutalásos számlát állítunk ki, melyet aznap szükséges kiegyenlíteni. Ezt a fizetési opciót előzetes egyeztetéssel veheti igénybe.

 

1/4. Műhely etikett és hasznos információk

  • A foglalkozásokról való késést nem tudom biztosan pótolni, ezért javaslom az 5 perccel előbb érkezést.
  • A helyiségbe belépni kizárólag lábzsák használatával, mezítláb vagy zokniban lehetséges.
  • A gong intenzíven hat a fizikai testre, és az érzelmeinkre, ami okozhat fizikai tüneteket, illetve megjelenhetnek érzelmi megnyilvánulások.
  • Csoportos foglalkozásom, ha bármikor kellemetlenül érzi magát fizikailag, vagy érzelmileg, akkor szabadon megteheti, hogy elhagyja a termet.
  • A programon való részvételhez nem szükséges spirituális nézet, mindenki saját szemlélete és hite alapján dönt és cselekszik.
  • A programon mindenki saját felelősségére vesz részt.
  • A programok egy része vezetett relaxációval kezdődik.
  • A programon egyes hangeszközök hangjai – a résztvevő érzékenységétől függően – lehet, hogy intenzív hanghatást jelentenek.
  • A hangtálas szolgáltatásokkal nem betegséget kezelünk, hanem erősítjük az emberben lévő egészséget!
  • A “gyógyító” vagy “gyógyítás” fogalma alatt a lélek békéjének, harmóniájának visszaállíthatóságát értem.
  • A szolgáltatások nem pótolnak semmilyen szakorvosi, és egyéb terápiás kezelést.
  • A hangtálas szolgáltatásokkal kapcsolatos feltételeket megismertem, és elfogadom.
  • A programon saját felelősségemre veszek részt.

 

Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek:

A Fogyasztó a Cégünk tevékenységét illető kifogásait a következő elérhetőségeinken juttathatja el hozzánk:

  • E-mail cím: info@dobiro.hu
  • Telefonszám: +36 30 362 5674

 

A Fogyasztó elsősorban írásban, egyes esetekben azonban szóban is közölheti a Vállalkozást illető panaszát. A panasz vonatkozhat a Vállalkozás részéről eljáró személy viselkedésére, munkájára, esetleg mulasztására, mely a szolgáltatással közvetlen kapcsolatban áll.

A szóbeli panaszt a Vállalkozás haladéktalanul kivizsgálja és lehetőség szerint megoldja. Amennyiben a Fogyasztó nem ért egyet a panasz kezelésével vagy a panasz haladéktalan kivizsgálása nem lehetséges, a Vállalkozás a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, melynek másolati példányát eljuttatja a Fogyasztó részére (személyes jelenlét esetén helyben átadja). E-mailen érkezett panasz esetében 30 napon belül a válasszal együtt megküldi a Fogyasztó részére. Az írásbeli panaszt a Vállalkozás a beérkezéstől számított 30 napon belül írásban megválaszolja. A panasz elutasítása esetén a Vállalkozás álláspontját köteles megindokolni. A Vállalkozás köteles a panaszt egyedi azonosítószámmal ellátni – telefonon, illetve egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás útján közölt szóbeli panasz esetén.

Tartalmaznia kell a panaszról felvett jegyzőkönyvnek:

  • Panasz eljuttatásának helyét, módját, idejét
  • Fogyasztó nevét, lakcímét, elérhetőségét
  • Fogyasztói panasz részletes leírását, továbbá a dokumentumok, iratok, bizonyítékok jegyzékét
  • A Vállalkozás nyilatkozatát a Fogyasztói panaszt érintő álláspontjáról, ha annak haladéktalan kivizsgálása megoldható
  • Jegyzőkönyv felvételének helyét és idejét
  • Jegyzőkönyvet felvevő személy- és a Fogyasztó aláírását – ez utóbbit abban az esetben, amennyiben személyes jelenléttel történik a szóbeli panasz közlése
  • A panasz egyedi azonosítószámát – telefonon, illetve egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás útján közölt szóbeli panasz esetén

A Vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és válaszunk másolati példányát 5 évig megőrzi, ellenőrző hatóság kérésére bemutatja.

A Vállalkozás a Fogyasztót írásban tájékoztatja, amennyiben a panaszt elutasítja, hogy panaszával mely hatóság vagy Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti. Tartalmazza a tájékoztatás az illetékes hatóság és a Fogyasztó lakóhelye/tartózkodási helye szerinti Békéltető Testület székhelyét, levelezési címét, elérhetőségeit (weboldal, e-mail, telefonszám), valamint a Vállalkozás Fogyasztói jogvita rendezése céljából történő Békéltető Testületi eljárás igénybevételével kapcsolatos álláspontját.


Abban az esetben, ha a Vállalkozás és a Fogyasztó közötti jogvita tárgyalások útján sem rendeződik, további jogérvényesítési lehetőségekkel élhet a Fogyasztó:


Fogyasztóvédelmi Hatósági eljárás:

A Fogyasztói jogok megsértése esetén a Fogyasztó jogosult panaszt tenni a lakóhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi Hatóságnál. A hatóság dönt a Fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról a panasz elbírálását követően. Az elsőfokú hatósági feladatokat a járási hivatalok látják el. Elérhetőségük: http://jarasinfo.gov.hu/

 

Bírósági eljárás:

A Fogyasztó polgári eljárás keretein belül jogosult a jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

 

Békéltető Testületi eljárás:

Jogosult a lakóhelye/tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulni, ha Fogyasztói panaszát elutasítjuk. Az eljárás megindításának feltétele, hogy a Fogyasztó a Vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.


A Békéltető Testületi eljárásban a Vállalkozást együttműködési kötelezettség terheli. Ez alapján a Vállalkozás köteles a Békéltető Testület felhívására válasziratot megküldeni, valamint a Békéltető Testület előtti meghallgatáson megjelenni és egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani.

Ha a Vállalkozás székhelye/telephelye a területileg illetékes Békéltető Testületet működtető kamara szerinti megyén kívül található, a Vállalkozás együttműködési kötelezettsége a Fogyasztói igény megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.


A Fogyasztó kérelmezheti a Békéltető Testületi eljárás megindítását. A kérelmet írásban (levél, fax, távirat útján, illetve a Békéltető Testület weboldalán, elektronikus formában), a Békéltető Testület elnökéhez szükséges eljuttatni.


Tartalmaznia kell a kérelemnek:

  • Fogyasztó nevét, lakóhelyét/tartózkodási helyét, elérhetőségét
  • Fogyasztói jogvitával érintett cég nevét, székhelyét/telephelyét
  • Fogyasztó álláspontját és az azzal kapcsolatos bizonyítékokat, tényeket
  • Fogyasztó nyilatkozatát, hogy megkísérelte a vitás ügy rendezését közvetlenül az érintett vállalkozással
  • Fogyasztó nyilatkozatát, hogy más Békéltető Testületi eljárást nem kezdeményezett az ügyben, nem indított közvetítői eljárást, keresetlevelet nem adott be, fizetési meghagyás kibocsátására irányuló kérelmet nem terjesztett elő
  • Testület döntésére irányuló indítványt
  • Fogyasztó aláírását
  • Amennyiben a Fogyasztó az illetékes Békéltető Testület helyett más testületi illetékességet kérelmezett, annak megjelölését

Mindenképpen csatolni szükséges a kérelemhez azon okiratot vagy másolatát, mely tartalmára bizonyítékként hivatkozik a Fogyasztó (a vállalkoizás panaszt elutasító írásbeli nyilatkozatát, ha ez nem áll rendelkezésre, akkor a Fogyasztó által birtokolt írásos bizonyítékokat az egyeztetés megkísérléséről).

Amennyiben meghatalmazott jár el a panasz ügyében, a kérelemhez mellékelni szükséges a Fogyasztó által kiadott meghatalmazást.

További információ a Békéltető Testületekről: http://www.bekeltetes.hu

További információ a területileg illetékes Békéltető Testületekről: 
https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

 

A területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

 

Baranya Megyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Telefonszám: 06-72 507-154

Fax: 06-72 507-152

E-mail cím: abeck@pbkik.humbonyar@pbkik.hu

 

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszám: 06-76 501-500, 06-76 501-525, 06-76 501-523

Fax: 06-76 501-538

E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.humariann.matyus@bkmkik.hu

Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

 

Békés Megyei Békéltető Testület

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszám: 06-66 324-976

Fax: 06-66 324-976

E-mail cím: eva.toth@bmkik.hu

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszám:06-46 501-091, 06-46 501-870

Fax: 06-46 501-099

E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu

 

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Telefonszám: 06-1 488-2131

Fax: 06-1 488-2186

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

 

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszám: 06-62 554-250/118

Fax: 06-62 426-149

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu

 

Fejér Megyei Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszám:06-22 510-310

Fax: 06-22 510-312

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu

 

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszám: 06-96 520-217

Fax: 06-96 520-218

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszám: 06-52 500-710

Fax: 06-52 500-720

E-mail cím: korosi.vanda@hbkik.hu

 

Heves Megyei Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Telefonszám: 06-36 429-612

Fax: 06-36 323-615

E-mail cím: hkik@hkik.hu


Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.

Telefonszám: 06-56 510-621, 06-20 373-2570

Fax: 06-56 510-628

E-mail cím: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

 

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszám: 06-34 513-027

Fax: 06-34 316-259

E-mail cím: szilvi@kemkik.hu

 

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.

Telefonszám: 06-32 520-860

Fax: 06-32 520-862

E-mail cím: nkik@nkik.hu

 

Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81.

Telefonszám: 06-1 269-0703

Fax: 06-1 474-7921

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

 

Somogy Megyei Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u. 6.

Telefonszám: 06-82 501-026

Fax: 06-82 501-046

E-mail cím: skik@skik.hu

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszám: 06-42 311-544

Fax: 06-42 311-750

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

 

Tolna Megyei Békéltető Testület

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet

Telefonszám: 06-74 411-661

Fax: 06-74 411-456

E-mail cím: kamara@tmkik.hu

 

Vas Megyei Békéltető Testület

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszám: 06-94 312-356

Fax: 06-94 316-936

E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.

Telefonszám: 06-88 429-008

Fax: 06-88 412-150

E-mail cím: bekelteto@veszpremikamara.hu

 

Zala Megyei Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

Telefonszám: 06-92 550-513

Fax: 06-92 550-525

E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

Szerzői jogok:

Weboldalunk szerzői műnek minősül a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1. § (1) bekezdése értelmében, szerzői jogi védelem alatt áll minden egyes része. Tilos a weboldalunkon található képek, szövegek, szoftveres, illetve grafikai programok engedély nélküli használata, továbbá a weboldalunkat módosító, kártékony alkalmazások használata, ugyanezen törvény 16. § (1) bekezdése szerint. Felhívjuk figyelmét, hogy weboldalunkról, valamint adatbázisunkból történő anyagok, képek, videók, szövegek átvételére kizárólag a jogtulajdonos, Biró Judit e.v. írásos hozzájárulása esetén van lehetőség, forrásmegjelölés feltüntetése mellett.

 

Részleges érvénytelenség és magatartási kódex:

Abban az esetben, ha az Általános szerződési feltételeink egy pontja jogilag hiányos/hatálytalan lenne, arra a részre a vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadóak. A szerződés többi része továbbra is érvényes.

A Vállalkozásnaka Fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe nincsen.

 

Műszaki védelmi intézkedések és digitális adattartalom működése:

A szerverek, melyek a weboldalunkon megjelenő adatokat biztosítják, 99,9%/év feletti elérhetőséggel rendelkeznek. A teljes adattartalmat folyamatosan mentjük, rendszeres időközönként, ha gond adódna, úgy az eredeti adatok visszaállíthatók. Az adatok, melyek weboldalunkon megjelennek, MySQL, illetve MSSQL adatbázisban kerülnek tárolásra. Ezen adatokat érzékeny mivoltukból adódóan megfelelő erősségű titkosítással tároljuk, kódolásukhoz pedig hardveres támogatást használunk, mely processzorba van építve.

 

Eljárás Hibás ár esetén:

A Vállalkozás kizárja felelősségét a minden gondossága ellenére, továbbá az informatikai rendszer meghibásodásából eredő, nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árért.

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

  • 0 Ft
  • Kedvezményt helytelenül feltüntető ár (pl.: szolgáltatás eredeti ára: 3.000 Ft, kedvezmény: 20%, kedvezményes ár: 500 Ft, hiszen ebben az esetben a helyes árnak 2.400 Ft-nak kellene lennie helyesen)

Amennyiben hibás ár került feltüntetésre, a Vállalkozás tájékoztatja Önt az esetről és felkínálja a szolgáltatás helyes áron való megvételének lehetőségét, így az Ön döntése értelmében vagy megrendeli a helyes áron a szolgáltatást vagy következmények nélkül elállhat a vásárlástól.